11/8/2017 (Dia 3): Cap a Stuttgart!

El mati de l'11 ens aixequem aviat perque volem anar a fer l'aniversari a Stuttgart pero abans hem de veure Strasbourg i Karlsruhe. El saló d'esmorzars de l'Hotel du Dragon es molt reduit i hem de fer torns per a poder passar.

Un cop ho aconseguim carreguem el cotxe i acavem de visitar Strasbourg. Fem un passeig fins la Petite France, una zona d'Strasbourg tipica plena de canals i casetes alsacianes on la invasió japonesa es ben visible.

En arribar a la catedral hi ha una cua enorme per entrar-hi i decidim no esperar. Hi ha molt a recórrer encara.

Així que fem cap a Kalsruhe sense saber massa que ens espera i aparquem vira la esglesia catòlica de St. Bernhardt. Molt a prop hi ha un gran complex universitari del que destaca el KIT o Karlsruher Institute of Technology.

Tot passejant fem cap al Palau Kalsruhe o Schloss Karlruhe, seu d'un museu, i el magnífic parc Schlossgarten. El dia no ens acompanya perque sembla que vol ploure però, tot i així, ens posem els xubasquers i fem un tomb fins a  improvitzar un dinar vora l'estanc.

La pluja apareix definitiva i intensament i hem de tornar pertretxats dels magnifics xubasquers que ja varem usar l'any anterior a Holanda. Semblem bosses d'escombreries amb potes.

Pel camí de tornada improvitzem per carrers alternatius i passem per un curiós comerç on venen equipament Hifi dels anys 80 bàsicament, obviament de 2a ma pero amb molt bona pinta. També passem per un carrer que, igual que el barri vermell de Amsterdam, les prostitutes estan als aparadors.

Abans de marxar, per escalfar motors prenem un cafe i un cacaolat en un Bar molt a prop del nostre cotxe anomenat Die Kippe. La decoració es molt xula, tot es folrat de publicitat en xapa.

Deixem Karlsruhe per a arribar a Stuttgart on celebrem l'Aniversari del Marcel amb l'Alba, que ens acull a casa seva per 3 nits. Esperavem que ens donés una volta en un Panamera però varem haver de fer una visita intensiva a peu cosa que ens va acabar de deixar per l'arrastre.

Abans d'anar a dormir, però, celebrem l'aniversari del Marcel sopant una pizza a La Signorina, un lloc recomanat per l'Alba que ens encanta. Cada estació canvien la carta de pizzes.